Archives

MAVEN, de schoen die even goed zit als staat

MAVEN Shoes is een nieuw herenschoenenmerk dat rekening houdt met het comfort en de gezondheid van de drager. Veel zakenmensen maken staand en lopend lange dagen. MAVEN maakt schoenen in samenwerking met podotherapeuten zodat ze goed zijn voor rug en gewrichten.

Voor The Line bedacht ik de naam en de pay-off  en ontwikkelde ik samen met collega’s de introductiecampagne.

Canei zet Hugo op de voorgrond

Hugo is een cocktail die het goed doet bij vrouwen. Lekker bubbeltje erin van Canei en sloeberen maar. Met collega’s van The Line werkte ik aan de introductiecampagne. In het gezelschap van Hugo beleef je onvergetelijke momenten. ‘Meet Hugo’, thuis en zelfs op een te winnen reis naar Italië.

Poly Max kratactie
Poly Max komt vast van pas

Professionele klussers hebben altijd een kratje Poly Max in de klusbus staan. In de herfst en winter gaat het werk natuurlijk gewoon door, weer of geen weer. Bij een nieuwe krat kreeg men daarom een sjaal en muts van Poly Max. Komt vast van pas.

Deze advertentie is ontwikkeld door The Line, waar ik als copywriter destijds werkte.

Poly Max kratactie

Ontwikkeling app voor NuVinci

Onder de naam NuVinci wordt door Fallbrook Technologies een revolutionaire manier van schakelen op de fietsmarkt gebracht. Uitleggen hoe het systeem met kogels werkt in plaats van met tandwielen is lastig. Daarom heb ik met mijn collega’s een interactieve applicatie ontwikkeld die laat zien hoe het systeem functioneert. Deze applicatie is voor het eerst gebruikt op een groot aanraakscherm op de FietsVAK, en daarna omgezet naar iOS en Android voor mobiele telefoons en tablets.

NuVinci-app-screen480x480